Min första...

Denna dagen började ju bra! Jobbar först som vanligen, sen hade jag lovat att köra Nina till Metron (tunnelbanan) så hon kom till DC och bussen till New York. Så jag hämtar upp henne 9 och sen kör vi till metron. Jag fick ta Sandis vita lilla bil, eftersom det kanske ska snöa i eftermiddag, kväll så de ville ha min bil utifall att, eftersom jag har fyrhjulsdriften...
Halvvägs till metron så tycker jag att bilen börjar kännas konstig... Ratten är liksom sne, eller jag får styra lite åt höger för att köra rakt... Sen helt plötsligt så börjar hela bilen skaka jätte mycket! (Jag kör på motorvägen i 110 ca) och Nina bara "Gud vilken guppig väg!" Såhär guppig är den ju aldrig annars! Jag blir skit rädd! Två varningslampor börjar lysa, en som ser ut som en motor som säger varning, controllera eller ngt och en med en bil som sladdar... Jag bara "Vad fan!? Shit vad har nu hänt?" Det är inte långt kvar alls så jag lägger mig i filen längst till höger och kör lite saktare, Nina undrar om det är hjulen, så jag släpper ratten och visst, bilen drar åt vänster...
Igår när Sandi körde bilen råkade hon köra på någon kant, så båda fram hjulen small. De lämnade in bilen som blev fixad, men tydligen inte helt... För jag parkerar bilen, kliver ut och stirrar på det totalplatta, vänstra framhjulet... Nina viker sig av skratt och jag kan inte låta bli att asgarva själv! Nina skrattade även åt mitt hysteri i bilen och när jag ringde Randy kunde jag bara inte sluta skratta!! Haha usch... Ja så jag fick sitta i en och en halv timme vid metrostationen och vänta först på Randy och sen på bärgningsbilen... Superkul...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0