Mellandagarna

Igår så bestämde vi oss för att åka på mellandagsrea på Tysons corner. Mirka ville dit, så när hon slutade fem körde vi först till Fairfax och hämtade upp hennes kompis och sedan drog vi vidare in mot Downtown... Men herre gud! Redan innan Metron så började det bli mycket trafik, trafiken brukar vara rätt bra tills man kommer till tågstationen, men redan innan som sagt... Sen satt vi fast i bilkö i en och en halv timme! Det tar ungefär 30, 40 minuter att köra från oss till Tysons, men det var så kycket trafik att det tog oss en och en halv timme, från Fairfax! Till Fairfax tar det 20 minuter, sen är det ca 20 minuter till... Och vi höll på att krocka ett antal gånger! Fyra filer och mycket bilar kan vara jävligt farligt, speciellt om idioterna vägrar släppa in en eller om de först låtsas låta en komma in framför och sen bara gasar på! Tur Mirka körde, jag hade blivit galen annars! Själv satt jag, Katta, Kathi och Mirkas kompis och "dansade" i bilen till den bra musiken :)
Och det var tokmycket folk på själva malen med! Haha, hade inte ätit sen lunch, så hungrig och trött var man och trängdes bland allt folk.. Nej, jag orkade inte shoppa... Men kul hade vi iaf :) Avslutades med McDonals och sedan Walmart affären här hemma, vi behövde hårspray och tandkräm ;)


Såhär såg det ut förra lördagen i snökaoset... Ja, vi går på vägen, inte en enda bil, nästan ^^ Och det avslutades med en kopp choklad :)



Aaaah!!! Ett flygplan krashar in i Washington Memorial!!! :P Haha nej men det kom ett jätte stort plan och det såg verkligen ut som att det skulle flyga in i byggnaden! Så ser jag ett nytt plan komma och tänker att nu ska jag fota en riktig fejkbild!!! Haha synd bara att detta planet var så LITET!! :D



Så tror de att en ny Snöstorm ska komma inatt! Det får vi verkligen inte hoppas på! Visst är det super kul med snö! Men INTE på vägarna!!! Och med tanke på hur dåligt med plogar de har här, jämfört med Sverige´s gone over the night, så lär man ju vara stuck i sitt hus i ett x antal dagar :S Jag som vill till gymmet!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se det possitivt. Du spar pengar iaf.

2009-12-28 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0