Jag ser det snöar

Det var ju roligt hurra!
Synd bara att man inte har några vinterskor eller snowpants... Jag var precis ute med hunden, stackarn, inte lätt att kissa när man måste skutta för att komma frammåt! Tänkte lägga  upp lite bilder, som jag tog igår kväll och så lite från idag. Haha det började snöa igår, var väl någon cm när man gick och la sig... Idag vaknar man upp med nästan en halvmeter! BEGRAVD heter det väl? Nåja, jag ska klä på mig och vandra mot Caribou, ett caffeställe som jag lyckligtvis bor närmast, och träffa Katta, Kathi och Eveline.




Och det bara fortsätter att snöa... Nej, nu ska jag vandra ut i snön för att dricka varmchoklad och vara social ;D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

<här snöar det också för fullt. Hahahah vi har samma väder.

2009-12-19 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0