Dec. 17, 2009

Hejsan.
Skriver lite dåligt här tycker jag, men jag har så mkt annat att fixa. Btw, är det någon som har ett bra julklappstips?
Sen kan jag ju berätta att jag fick en stor nalle av familjen i söndags, när vi var på ett ställe i Pensylvenia Bear Country eller vad det hette... Jätte mjuk och gosig! :D Nu är frågan, hur ska jag få hem den? Okey så stor är den kanske inte, men den lär ju ta en del plats i väskan... Men mamma har lovat att jag ska få fylla en väska 22,5 kg när hon hälsar på, om hon nu kommer! Sen om Bettina hälsar på i sommar så fär hon oxå släpa hem en väska :P
Dessutom så går det väl sådär med att gå ner... Eller ja, jag kör 2 timmat på gymmet. Och idag kände jag mig så duktig! Jag springer alltip på löpband i en halvtimme, brukar variera med att gå och springa, eftersom jag går för att orka springa igen, ni vet... Men idag sprang jag, och så kom jag till 15 minuter, där jag brukar gå en liten stund, men så tänkte jag, ah va fan! Jag orkar till 20 minuter, sen så bara, nej nu är det ju bara 10 minuter kvar, så det orkar jag! Så jag SPRANG (eller joggade rättare sagt) Heeela jalvtimmen!! *stolt* Sen körde jag styrka på gymmet :) Sen har Ashley Wii fit, så jag ska väga mig via det varje dag, höhö.
Så åker Carro hem idag, HÄLSA SVERIGE FRÅN MIG! Har ju nästan glömt bort det xD



Time Square och jätte M&M

Central Park och Brooklyn Bron



Var faktistk på EN show ;D Började ju halvtolv mitt i natten, haha! Och andra bilden, ni vet mitt öra som gjorde så sjukt ont! Detta är inna vi lämnade rummet på morgonen och jag var halvtdöv.. Bomull och plåster, varmt och mysigt och kändes bättre :)
Hoppas på att aldrig mer få öroninfektion... Och om jag får, ja då ska jag nog inte till NYC över helgen INNAN jag besöker doctorn ^^


Brandbilen som körde runt med en tomte och kastade godis åt alla barnen :) (och mig ^^)


Kunde ju lägga upp lite fler bilder, men det tar sån tid!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har jag lovat ta hem en väska på 22 kg?

Här är det mycket snö som faller, snökaos runt i landet Sverige.

Hur har ni det med snö? Snygg jacka du köpt. Du lovade ju bilder på huset i mörker, vart tog det vägen?

2009-12-17 @ 22:37:21
Postat av: Lisbeth

jättefina bilder:D saknar dig<3

just nu är jag tom på idéer till julklappar, men du kommer säkert på något bra^^ o jag kom på en sak; fotoram med bilder som du tagit^¨ (om det är till familjen då)

2009-12-18 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0