Doctorn

Åkte tillbaka till doctorn idag för att kolla upp hur mitt öra mådde. Det såg bra ut och jag ska fortsätta äta min medicin så ska det inte vara några problem :)
Sjuksköterskan gjorde lite tester innan han kom, vägde mig och tog blodtryck och puls, så när han kom in och såg hur mkt jag vägde så undrade han om det verkligen stämde! Så jag fick väga om mig och jo, det stämde... Haha så han sa att jag måste börja göra någonting så att jag går ner i vikt, så att jag inte blir tjock... Jag är inte tjock nu eller så, tro inte det! Men han menade att det är bättre att göra någonting åt det nu, när jag kan, för det kommer bara bli svårare ju äldre jag blir och om jag då skulle bli tjock... Så jag ska komma tillbaka i Mars och så ska han kolla så att jag gått ner xD. Endast för att förebygga sjukdommar i framtiden! Dåliga knän, dåligt blodtryck och allt vad man kan få av det...
Ska jag vara helt ärlig så har det varit lite för mycket dålig mat... Glass, kakor, snickers, fet good americansk mat, chips, revben! barbeque! McDonalds, Subway, Chipotle!!!
Ah, nej jag ska bosätta mig på gymmet med en påse morötter!


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: rebecka

ooopppsss! ja man får änna börja passa sig, mcdonalds sent på kvällen etc ;) jag har börjat lägga på mig! måste skaffa mig ett gymkort nånstans :D

2009-12-15 @ 01:24:30
URL: http://rebeckasway.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

hehe vill inte direkt säga vad var det jag sa, men det är vad jag säger^^ hihi ,en ett år kan man väl få gotta sig i mums?;)

2009-12-16 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0