Dan före dan...

Ja, imorogn är det julafton! Och här har vi fullt av snö! Precis som hemma i Sverige! Ashley har jullov, som började tidigare eftersom det var snö i måndags... Så jag har jobbat nu hela dagar. I måndags var vi ute nästan hela dagen och lekte i snön, vi åkte pulka och så byggde vi en snöborg..:P Sen igår var vi på en julfest hemma hos Sandis kompisar. Jätte kul! Och så hade de en julklappslek! Ni vet man tar ett nr, sen får man välja vilket paket man vill, även om någon redan tagit paketet. Fick en lila skarf ;P
Nej nu ska jag åkta och hämta Kathi, blir att försöka hitta en sista julklapp haha! Så typiskt mig! Men jag fick en jätte bra idé av Simon, så ska åka till Best Buy och kolla. Plus banken! Mamma, håll i dig! Lönen i fredags är kvar! 20 dollar för ett par snöbyxor och resten sparat! Plus denna veckas lön, som jag fick idag lite tidigare! Så kommer förmodligen inte att spendera så mkt av den heller! :D
Carro! Vi i USA saknar dig! Fan du får komma hem igen ;D

Puss och kram och god jul på er i Sverige!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

hahahaha låter bra. Kram vi hörs.

2009-12-24 @ 00:57:07
Postat av: carro

saknar er o dej med.. komer snartii...

hoppas allt är bra... :)

2009-12-27 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0