Blabla jag har tråkigt

Men hallå! Vadå shoppahollic? Det var en jacka som jag skulle köpa :/ Hehe, åker till malen för att köpa en ny vinterjacka, slutar med att jag köpte lite ringar och en liten söt klänning :) Sen får jag hålla i pengarna, så jag har kvar på måndag när jag ska tillbaka till läkaren. Okey, det kostar bara 35 dollar eftersom försäkringen täcker resten, men det är ändå mycket :( Blir ju sammanlagt 70 dollar plus 58 för medicin :@ Det är 896 kronor för en öroninflammation! Tänk då att jag slipper betala 100 dollar per besök! Utan försäkring hade det blivit ca 1806!!!! Tur man tog den där försökringen! Mamma, nu har jag iaf använt en del av den ;D
Nu så hoppas jag på att vara frisk imorgon! Var så sjukt jäkla trött idag, så sov nästan hela eftermiddagen när jag kom hem. Tur Ashley var hos en kompis idag :)
God natt

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman.

Kram

2009-12-12 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0