30 december

Jag tycker inte om smör... Men smörpopcorn är jävligt gott! Av någon anledning jag inte förstår... I alla fall så skulle vi gått och sett Avatar igår, men den var slutsåld... En tisdagkväll!! Aja, vi ska se den en annan kväll... Måste ju se den på iMax ;D
Och idag så har jag tränat och sprungit runder.. har rätt ont i benen just nu :S Och imorogn så är det nyårsafton! :D Funderar på en sväng till gymmet på förmiddagen ^^ Ska börja nya året bra! Allt lär ju vara stängt på fredag, men sen blir det hårdträning! Haha ska allt visa doktorn att jag kan! Fast det kommer ju kännas jätte dumt att gå dit bara för det liksom xD Haha.... Nej nu har jag migrän, så tänkte dö i soffan lite :)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en bra Nyårs afton. Kram

2009-12-31 @ 11:41:44
Postat av: Lisbeth

Avatar var skitbra! Såg den på Royal, i 3D!

Men fy va avundsjuk jag blir över att du sa se den på iMax!!!! Jag älskar iMax!^^

2010-01-03 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0