Ystad för sista gången

Nu är det så galet nära att jag fortfarande inte fattar någonting! Att packa ner hela rummet går väldigt segt, jag öppnar en låda, hittar något roligt som en tekning eller andra saker som jag kanske har skrivit när jag var liten och sitter och skrattar en stund. Vissa saker tar det emot att slänga, men jag kan inte spara på allt! Det ÄR skräp!
Jag ville bli författare när jag var liten, så jag har hittat en hel del halvfärdiga sagor i mina lådor. En del bara måste jag spara på, eftersom de är så roliga att läsa nu! Och inte för att skryta, men jag var rätt duktig på att skriva när jag var mindre, eftersom jag ofta skrev!

Idag var jag och syskonen i Ystad, där jag handlade det sista som behövdes (enligt mig). En minitandkräm, för jag tror inte att jag får det på Au Pair skolan, och nytt smink. Sen så hittade jag en fin Svensk väggalmanacka som jag köpta, bara för att liksom. En present såklart! En hårddisk köpte jag oxå, eftersom Jesper ska göra något med datorn jag lämnar efter mig och jag vill spara all min skit, så såklart är det bra.
När jag gick i Ystad så kom jag även att tänka på att det var sista gången som jag gick där, på gågatan och i alla affärer...
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0