Vem blev tröttast? Hunden eller jag...

Sådär, nu har jag sprungit 3 km. Tog med mig min hund Edda, och hon var väl glad i början över att inte behöva gå i min takt, (hon är en schäfer) men när hon förstod att jag skulle springa långt så blev hon mindre glad. Haha, så när vi kom hem igen var hon helt slutkörd och svettig och gick och la sig någonstans, medan jag fortsatte att träna.
Ska duscha nu och sen ska jag städa lite och baka kanelbullar. Sandra kommer hit idag oxå och eftersom det är så härligt väder ska vi nog till stranden! Funderar på vilken strand det kan bli, eftersom hon förmodligen tar med sig sin Rotweiler Ronja. Hemvärnsgården kanske?
Och ut i solen idag att lediga människor! Passa på, den kanske snart bestämmer sig för att gömma sig bakom molnen snart igen!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0