Två veckor kvar

Nu är det bara två veckor kvar tills jag åker! Känns som att jag borde börja packa eller något. Jag har tagit hem en massa lådor från jobbet, såna blöjlådor som ändå skulle slängas. Tänker packa ner saker på mitt rum, eftersom både jag och mamma anser att jag flyttar hemmifrån och jag har lite planer på när jag kommer hem, som innebär att jag inte behöver mitt rum.
Jag har funderat och tänker på hur galet detta är! Jag åker till ett land på andra sidan jorden, för att jobba! Jag känner ingen och jag har aldrig varit där! Men det kommer säkert att bli sjukt kul!
Fick ett mail igår från familjen och de vill att jag ringer dem när jag är frammer. Ska skriva ner nummret och ha det i min mapp med viktiga papper, så slipper jag logga in på en dator eller något sånt för att ta fram deras nr.
Sen så har jag bara två dagar kvar att jobba! Härligt! Tiden flyger iväg och jag känner att jag hade velat gjort så mycket mer i sommar!
Ska ut och springa nu så att jag kanska kan köra till Bettina sen ikv.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0