Tack för igår alla!

Festen igår blev riktigt bra! Jag hade hur kul som helst! Och jag fick säga hejdå till nästan alla kompisar! Lite synd inte alla kunde komma! Det var mycket tårar och skratt. Fick även lite fina avskedspresenter =) Bland annat en ... hrm!!
Stressad som fan nu! Packade om väskan idag. Lisbeth hjälpte mig att sortera bort ännu mer kläder och när vi hade fått i allt så vägde den 24.3 kg!!! Och den får bara väga max 23! Men handbagaget vägde bara 4 kg, så jag ska flytta över lite saker dit! Vill inte ha exakt heller, eftersom jag håller väskorna och samtidigt står på vågen!
Nu ska jag fixa mig klart, Farbror har 50 års fest!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack så mkt för igår, Rebecca. :) <3

2009-08-22 @ 20:10:09
URL: http://freeeeak.blogg.se/
Postat av: Rosa

samma här också :)

2009-08-23 @ 10:12:10
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0