Sömnlös

Var på 50 -års fest ikv och det var trevligt och kul! :D
Kom hem två och gick och la mig, någon timme senare kom Yasmin hem med något folk och väkte mig, så jag kunde inte somna om! Så sjukt nervös ju! Och jag kan ju säga att jag försökte somna om, men två tjejer och två killar i varsitt rum... nej det gick bara inte! Klockan är nu 05.26 och jag är pigg som en lärka (eller hur säger man?) p.g.a nervositet! Jag åker fan imorogn och jag har inte packat klart! Eller jo, jag har packat!  men det väger för mycket, och en släkting sa till mig ikväll att jag ska packa minder kläder, eftersom jag kommer köpa där! Så iaf ett par skor ryker nog ur väskan och en tröja... Varmt och så är där ju, så kanske bara behöver toppar, klänningar, kjolar och leggins? Nåja, fått hjälp av Bettina med en utrensning, sen hjälpte Lisbet mig igår, och nu ska mamma hjälpa mig ikväll!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!

en sista gång så här långt - lycka till och än en gång var rädd om dig.



när lyfter du från Sverige?



hundra miljoner kramar som du kan ha med dig ett år fram nu tills du kommer hem igen.

Marie med familj

2009-08-23 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0