So little time

Nu är det så nära! På måndag flyttar jag till USA! Alla mina lådor i rummet är tömda... Allt på mitt rum är tömt... Och gissa vad duktiga jag har hittade lite överallt i de oliak lådorna? PENGAR! Sammanlagt hittade jag 570 kr, som låg i kuvert från födelsedagar och julaftnar som jag slängt ner i lådaorna och sedan tagit pengar ur och tillslut glömt eller råkat lägga andra saker över... Så duktig jag känner mig! Men jag ska till banken nu och aktivera mitt VISA kort, så tänkte passa på att sätta in pengarna där då.
Senare i em ska jag till tandläkaren... Sista gången gratis! Sen ska jag ta fram alla kläder jag ska ta med till USA och se till att de tvättas, jag använder typ bara gamla sunk kläder numera för det är inte lönt att använda dem nu de sista dagarna, måste ju vara rena!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

O vem ska tvätta dom då????

2009-08-20 @ 14:23:10
Postat av: Denise

INTE illa alltså, helt lysande! Ochtack för hjälpen igår, NU är jag super nöjd!

2009-08-20 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0