Snabb inlägg

Igår var jag hela dagen med Lisbet, Miranda och Johanna på Tivoli i Köpenhamn. Vi hade riktigt roligt och fick ont i hela kroppen! Kom hem väldigt sent...

Fick även min almanacka igår och listan på de som flyger samma dag som jag. Verkar som att de flesta kommer att flyga från Stockholm eller Göteborg. Men jag kan ju alltid kolla var alla bor och kanske höra av mig till de som ska flyga från Kastrup.

Nu ska jag och syskonen in till Ystad, ska bland annat växla pengar till US Dollar, och köpa lite sista saker som jag behöver. Sen ska jag ta itu med det jäkla packandet, som tar sån TID! Så svårt, vad ska jag packa i vilka lådor och vad ska jag ta med mig? Kanske ska plocka undan allt som ska med och sen packa ner allting annat?
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0