Sista veckan...

Ja då var sista dagen på jobbet avslutat. Det var med ett tungt hjärta som jag vandrade hem ikväll... Jag har trivst så galet bra! Kommer verkligen sakna alla gamlingar och presonal. Har lärt mig massor!

Imorgon inleds sista veckan... Åker till Tivoli i Köpenhamn med Lisbet och några kompisar till henne. Ska verkligen bli roligt! Jag har planerat hela veckan så att jag inte tänker för mycket på USA, får en pirrande klump i magen varje gång jag gör det nu.
Sa ju hejdå till alla på jobbet, fick en massa lyckoönskningar och kramar av dem! Satte mig i bilen med tårar i ögonen många gånger! Kommer verkligen att sakna dem! Det var inte alls som jag trott! Kanske ses vi igen, någon dag...
Sen var det så fint väder idag. Blåste väldigt mycket men varmt var det! Så vi drog till stranden med våra Göteborgska gäster och badade i de stora vågorna! De små barnen gillade detta mycket!

Lite Halmstad pic... Först på stranden första kvällen. Sen stranden dagen efter tidigt (det ÄR faktiskt en tromb!) Sen i affären Buttrics, när vi shoppade, sen i stugan när vi köpt en Candyspray skum sak... Sen en bild från stranden på eftermiddagen/kvällen plus lite bilder från när vi var ute i fredags kväll och tillslut en bild på hemresan när vi stannade vid et flygplan som sålde godis... Jag köpte bara tre Äkta gränna polkagrisar gissa till vilka?





//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Faan vad roligt du måste ha det, bara av att läsa detta som har hänt nu gör en sjukt sugen på att åka iväg. :D du måste fota hus, bil och dit rum sen så vi får se hur du lever. / Johanna

2009-08-31 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0