Panik och klump i magen!

Fick panik över packningen igår! Sms:ade Bettina tio, Hjälp kom hit! Så hon kom! Halv två var vi väll klara, då hade vi totalrensat bland sånt jag ville ha med och packat ner i väskan! Är lite kläder kvar som hänger på tork som ska med, sen är det klart!
Sen så skulle jag kolla vad det var för fel på mitt VISA kort... Och gissa vad? Hon på banken hade råkat spärra kortet!!! När hon skulle spärra det gamla... Hon bad om ursäkt flera gånger och jag ska maila henne min adress i USA så skickar hon det nya kortet dit! Tur jag har 2000 kr i dollar så att jag klarar mig de två första veckorna...
Sen så håller jag på att städa huset... Pust, och mitt rum ser fortfarande ut som fan! Men tanken är inte att vi ska var uppe, förutom för att använda toaletten, så jag stänger dörren och låtsas som ingenting!
Stressad! Hoppas att min Avskedsfest blir bra ikväll! Nu ska jag fixa mig och bära in alla lådorna på rummet... Svettig som en surikat är jag oxå!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Gumman!

Allt blir bra till slut - ha en superkul avskedsfest eller ett på återseedefest - du ska väl komma hem igen så du inte träffar någon amerikan och blir kvar......aja då har man någon anledning och åka till usa =)

nä ha de gott och lycka till än en gång var rädd om dig



kram

2009-08-21 @ 16:23:06
Postat av: C.A

Ska du flytta till USA eller ska du vara där som Au Pair?

2009-08-21 @ 22:15:56
Postat av: Sanna

Hej ! Va spännande att du snart åker :D

Jag har en fråga, hur lyckas man med en blogg ? Hur fick du iordning din, eller vad man säger? med tider bildbakgrund osv.. ?

Glad för svar & ev. tips !

Sanna

2009-08-21 @ 23:24:33
URL: http://sannannanas.blogg.se/
Postat av: Rosa

Tack så mycket för fest igå. Lycka till nu... Glömmm inte att bloggg varje dag från usa.

// Kram Rosa

2009-08-22 @ 12:33:36
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0