Packar

Nu har jag mailat med några av dem som åker samma dag som jag. Mest med dem som ska åka samma flyg. Hade verkligen varit kul om vi alla kunde träffas innan och cheka in samtidigt, så man kanske hamnar i närheten av varandra! Och hittils verkar det bara vara Amanda som kommer att bo i närheten, vi satt och chattade igår igen. Är så skönt att ha en att prata med om allt detta, en som går igenom samma sak. Packning och alla papper och allt som måste fixas, menar jag då!
Nu har jag snart packat klart... Sen gäller det att städa hela huset. Och imorgon blir det tandläkaren, måste kolla så allting är okey.

Sen funderar jag på om jag ska färga håret... Eller om jag helt enkelt skiter i det?

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0