Packar för fullt

Sädär, en halvfull låda till... Tro mig, mitt rum ser verkligen inte fins ut just nu... Och lådorna väger en hel del, så jag ska be mamma att INTE lyfta dem!! I alla fall inte i de små hålen i sidorna! Haha men vad trodde jag? Det är blöjlådor från jobbet, klart de är lite klenare... Men lyfter man under bottnen så går det säkert bra! Nej, jag får ta och städa upp på mitt rum. Jag börjar känna mig super stressad..! Ska packa klart allting, packa till USA, skicka in papperena om internationella körkortet, som jag har GLÖMT!! Och göra en massa saker nästa vecka! Usch ja! Olidligt nära nu.

Ska packa en väska och sticka till papap. Vi ska på en minisemseter nu...
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Filippa

Shiet vad tiden har gått fort i sommar. Nu åker du snart! KOmmer ihåg när det var flera månader kvar, då du nyss fick din familj. :P

2009-08-16 @ 11:49:50
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0