On Da Beach med Elin

Idag när jag kom hem så hade jag fått lite post! Fick mitt VISA kort, så nu väntar jag bara på koden, sen så hade jag fått ett kuvert från Cultural Care. I detta kuvert så låg mitt Erika försäkringskort, tror jag, mitt schema till Au Pair skolan i NY, information om flygresan, packning och så och att jag hade betalat in allting.

Sen körde jag och Elin ner till stranden. Båda hade jobbat, hon till tolv och jag till ett! Så jag var iaf varm och svettig! Var rätt skönt att bada och att sitta på stranden och sola. Godis och bullar hade vi med oss, höhö. Så nu är jag röd igen!
Men efter, när vi skulle hem så frågade Elin om jag kunde köpa en sak åt henne, för hon vågade inte! Och jag bara haha ja okey! Men helst inte i Hammenhög då! Så vi körde till Simrishamn och sprang in i en affär och där var jätte mycket folK! Och vi bara neej inte här, för mycket folk!! Så vi sprang mest runt, jätte kissnödiga, och skrattade. Så vi provade en annan affär, men de hade inte sånt så vi gick bara på toa och körde tillbaka! Och då var allt folk borta!!! Yes! Så jag köpte den här grejen, röd som en tomat och försökte hålla inne fnisset! Sen rusade vi ut asgarvandes till bilen! Haha usch!!!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0