New York!

Idag Så började vi med att lyssa på  en polisman. Han var hur rolig som helst! Mycket skratt, hehe. Sen hade vi sista lektionen sen bar det av till NYC!!
Det var hur coolt som helst! Vi åkte först guidad tur med bussen och guid, sen tog vi färgan över till Statden Iland och tillbaka (endast för att se på Frihetsgudinnan!!!!!) Sen körde vi till en skyskrapa (kommer inte ihåg namnent) THe rock någonting och det var 67 våningar högt och man såg hela NY. Shit, enormt stort!
Sen gick jag, Simon, Nina och the germen girl och åt. Sjukt hungriga!! Buffe, hehe. Sen gick vi i affärer, tyvärr hade vi inte så lång tid, så vi shoppade inte så mkt. Jag kollade på en kamera och så köpte vi såklart I <3 NY t-shirts =D.
JAG ÄLSKAR FAKTISKT REDAN NY!! Kommer åka dit fler gånger! (bilder kommer).
Imorogn så bär det då av till WDC, där jag ska bo i ett år... Spännande! ÄNTLIGEN får jag träffa dem!! Slippa dessa obekväma sängar, dåliga mat, skumma toaletter och långa lektione! Men det har varit en kul tid. Hoppas jag kan träffa de nya kompisar jag skaffat... Några kommer jag säkert träffa igen, eftersom vi bor i närheten.
HA DET BÄST! Nu ska jag försöka sova!

(Är förkyld, så jag sover ännu sämre! Dessutom sitter det en massa brasilianare och ska "fira" sista natten...)
Ska även tacka Nina för att jag fått låna hennes dator idag och igår.... Tangentborden här är skumma! Jaja, jag får väl vänja mig från och med imorogn....
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: sigrid

hittade din blogg på facebook, verkar så himla spännande med usa och allting! :)

hoppas allt är bra med dig!

2009-08-28 @ 09:37:55
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Elias Persson

Hejsan Rebecca!:D!.

Fyfan, allt låter riktigt underbart ju!!. Jag är riktigt avundsjuk ska jag säga dig!:(..

2009-08-28 @ 12:38:08
Postat av: Lisbeth

lycka till nu med allt i wdc! o krya på dig (skickar ett mentalt krya på dig kort till dig;)

puss&kram<33



p.s. svara på mina inlägg på facebook lr bdb om du har möjlighet, är lite svårt att kolla här;)

2009-08-28 @ 12:58:12
Postat av: Marie

Hej gumman!



Hoppas du sover nu, såg på din klocka att den är 2 på natten hos dig. Här är den barnsligt 8 på kvällen. Va skönt och läsa att du har det bra och trivs så här långt, hoppas det blir likadant med familjen men de verkar väldigt måna om dig redan ( gratisturen). Usch nu blir jag lite tårögd när jag tänker på vad du skrivt och sett bilderna - gud vad jag tycker det är kul för dig..........

skriver mer en annan dag...



kram på dig

2009-08-28 @ 19:49:44
Postat av: Gina Persson

Hejsan Rebecca



Låter som att du har det bra i Usa och du verkar ha det jätte roligt där

Saknar dig =)

2009-08-31 @ 13:43:37
Postat av: Anonym

Hejsan Rebecca



Låter som att du har det bra i Usa och du verkar ha det jätte roligt där

Saknar dig =)

2009-08-31 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0