Mitt nya mål!

Sitter och läser min kompis Filippas blogg. Det känns så tråkigt att jag kommer att vara på andra sidan jorden när det är dax... Men jag ska skicka lite gulliga fina presenter till henne, har jag tänkt! Sen så kommer jag ju hem efter några månader!
Igår var Sandra hemma hos mig. Det var roligt och vi åkte ner till stranden och badade. Vi försökte få ner hennes hund i vattnet, men den har inte fattat det roliga med vatten, och tvärnitatde i vattenbrynet! Det såg verkligen roligt ut! Sen så fanns där några unga killar som Kitesurfade! Det ser så sjukt roligt ut! Jag och Sandra ska lätt lära oss det! Så vi skickade bort Håkan och Mamma för att de skulle kolla vad de kostade och lite sånt, eftersom vi var lite fega av oss... Synd bara att jag inte såg det tidigare i sommar, eftersom jag inte kommer hinna lära mig det innan jag åker... MEN jag kanske kan lära mig i USA? Vem vet, haha. Lite synd är det att jag inte hamnade i Californien, nära havet, för då hade jag nog både kunnat lära mig surfa och Kitesurfa och allt vad man kan göra!



Bildkälla
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ser ju kul ut det där ;D Jag vill också lära mig att surfa :O

2009-08-08 @ 13:46:56
URL: http://sabinalindstrom.bloggspace.se
Postat av: Veronica

Hejsan. Såg att du skulle bo i Washington D.C. Jag åker den 17 aug och ska bo 20 min utanför :P skulle va kul att träffas där :D

2009-08-09 @ 12:27:01
URL: http://vstridh.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul :)

Då får vi försöka att träffas där! :D

2009-08-09 @ 20:31:38
URL: http://vstridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0