Liftarens Guide och Lisbet

Jag läser "Liftarens Guid till Galaxen" så sjukt rolig bok! Jag har en bok, där alla fyra böcker är i samma... Så igår läste jag om hur man ska göra för att flyga. Man flyger, genom att missa marken... Jag bara "Aaa okey...? Haha jo men det låter ju rätt logiskt!" Jag skrattar så galet mycket när jag läser den! hehe roligt!

Efter jobbet idag åkte jag in till Ystad och träffade Lisbet i några timmar. Vi gick och fickade på Ecspressohous. Först en varm macka och Cola, sen efter en lång stunds babblande om precis allting så köpte vi muffins och någon drcika med massa grädde... Uff, mätt haha!


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

haha, härliga bilder^^ ja det va fasligt roligt o bara snacka med dig i flera timmar! så härligt att ha någon man bara kan babbla med:P kommer sakna de stunderna! men vi håller kontakten;) o ses förhoppningsvis (om min ekonomi tillåter det) inom en nära framtid^^ älskar dig min lilla usa-tös<3<3

2009-08-22 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0