Jag+träning-chips-läsk = lättare!

Fick för mig att jag skulle ut och springa idag. Kom tio meter från huset sen gav jag upp och traskade hem igen. Var ju så sjukt varmt! Vad trodde jag? Att jag skulle klara av attt springa 4 km i 26 grader värme? HAHA! Det fick bli så kallat "golvträning" i skuggan i trädgården i stället. Men det är ju bara bra, för nu har jag konditionstränat så mycket och hoppat styrketräningen så det var bara bra!
Sen stälde jag mig på vågen! Hjälp! Jag hade ju gått upp två kilon! Men så märkte jag att jag hölll något i handen, dumma jag hade två stycken tre kilos hantlar i handen! Ah, så istället hade jag gått ner några kilon! Hihi  inte konstigt egentligen! Jobbat nästan alla helger, inga chips, sprit, läsk på flera veckor, tränat lite extra, har ett jobb som jag rör mig på hela tiden... Till skillnad från skolan där man sitter stilla hela dagarna! Mitt mål är ju fem kilon till innan USA, och det är inte fullt så omöjligt ;). Imorogn är jag ledig, så ska antingen simma eller cykla en lååång runda... Eller kanske gym? Fast simma är nog härligast! Brun och avsvalkad på samma gång!



Jag kom ju på att jag har visst då festat några gånger, men oftast när jag kör iväg så kör jag ju som sagt och då dricker jag inte!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0