Hurra hurra hurra för det var en solig dag!

Lugnt idag på jobbet, eftersom det är lördag, så jag kunde gå hem en timme tidigare, tolv! Härligt härligt. Sov en timme sen körde jag till Gyllebo och träffade Malin, Elin, Andreas och några andra. Jag badade faktiskt, hihi. Fast det tog ett tag innan jag kom i! Höhö men det var härligt! Nu är jag sjukt trött och lite solbränd! Men skönt var det!
Fattar inte att det snart är dax att åka bara. Det pirrar i magen varje gång som jag tänker på det och jag har även haft några skumme mardrömmar! Haha fast drömmar är ju roliga oxå på något sätt!
Usch nej jag har inte så mycket roligt att skriva om idag, mer än att det gick snabbt att jobba, vädret har varit kanon, ja har varit sjukt trött och jag var i Gyllebo. Ska kanske ut och välta en sovande ko, har alltid undrat om de verkligen bara ramlar... Hehe men nej, det ska jag inte göra ;)

Sitter och lyssnar på HIM och fixar till Alexandras header. Så trött, så kan lika gärna göra den :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0