HJÄLP!!!

Var på banken och satte in pengarna jag hittat i rummet. Och aktiverade mitt VISA kort, trodde jag. Men när jag senare idag skulle handla f´ör det så FUNKAR fanskapet inte! Så det blir till att köra ner till banken imorogn fort som fan och fixa eländet innan jag ska börja städa och fixa inför festen!
Skulle packa väskan idag oxå, men det är hopplöst! Jag har slängt en hel del kläder, men sen har jag en del som jag vill ta med, men det blir ÄNDÅ för mycket!! Nåja, jag får rensa en gång till... Får tänka smart... Har jag en tunika så kan jag ta bort en t.shirt, eftersom tunikan täcker överkroppen... För jag VET ju att jag kommer att köpa nya kläder där! ÅÅhh!!! Vrf ska det vara så JOBBIGT!!!??
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Alexandra Hansson

Hoppas det löser sig för dig Rebecca. Men varför måste du aktivera VISAkortet? Jag fick bara hem en kod till det sen har jag börjat använda det i affärer.

2009-08-21 @ 10:52:25
URL: http://allexious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0