Första jobb dagen

Idag är min första dag ensam med Ashley.
Igår så åkte vi hem till Randys mamma, i "Sleepy Hollow", låter det bekant alla ni skräckfilmsfantaster? I alla fall.. Alla husen var byggda i början och innan 50 - talet, så det var verkligen som att åka bakåt i tiden! Hans mamma ar hur trevlig som helst! Och alla pratat så americanskt! Inte alls som skolengelskan! Ashley, jag och Ashleys syter Lissie kollade runt i källaren och de hittade en massa kameror. Ashley hittade en sån gammal kamera som trycker ut bilden direkt och sen kommer bilden efter en stund. Hon tog en bild på Lissi och det var verkligen bilder kvar i den! Så vi fotade oss lite, de blev väldigt bruniga och såg gamla ut :) Haha fick en fin bild på mig och Ash :)
Sen satt vi och kollade på Disney Channel hela vägen hem, i deras bil! De har en stor, ny fin bil som man kan se tv och DVD i!
Så säger Ash att hon ska väcka mig idag då med hunden, och mycket riktigt... Halv nio kommer en hund hoppandes i min säng och väcker mig! Haha jag var helt trött! Men gick upp och segat lite framför datorn med Ash och ätit frukost... Sms:ade med Caroline igår (lugn mamma... Jag har en amerikans mobil nu) och vi ska kanske ses idag :) Hade varit najs och så kunde jag börja träna med tycker jag! Nåja, nu vi klä på oss och ut och kolla in området.
Ha det bäst alla!

Tack för alla kommentarer btw! :D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0