Dessa presenter!

Jag har köpte en present nu till familjen. Och jag fick lite tips av Amanda till lite andra presenter. Ska bland annat köpa en bok om Österlen. Har funderat på det länge, men sen tänkte jag att Nej men det är väl inte så märkvärdigt? Men Amanda sa att det vad kulturbyte! Shit, jag är så fruktansvärt dålig på det här med presenter! Typiskt svenskt och så till folk jag inte känner... Ja, jag får hoppas att det blir bra!
Igår köpte jag till mig själv ny nagelsax + fil + kajalvässare. Och nu ikväll hade jag tänkt skriv en packlista.
Beställde förresten en egendesignad kalender igår! Jätte roligt, man kan bestämma själv vilken färg och design den ska ha och text på framsidan! Sen kunde man skriva in egna datum, alltså kompisars födelsedagar och så! Så jag satte dit alla Amerikanske högtider oxå! Kan ju vara lite kul att ha med, inte för att jag vet vad alla är för någonting och familjen berättar säkert om det är någonting som de firar.
Almanackan beställer du Här

Övrigt så har jag legat på stranden några timmar efter att jag slutat! Najs!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Test

testar bara

2009-08-05 @ 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0