Dag tre i USA

Hejsan alla hemma i Sverige!! Hoppas att ni har det lika bra som jag har det! HÄr är väl 30 grader varmt, kvavt ohc blå himmel. Vi går i skolan ca 11 timmar idag, sjukt drygt! Men imorogn är det dax för den efterlängtade NYC turen! En guidad tur runt Manhattan och sen ska jag upp i ett utkikstorn! Min världfamilj betalade ju för det :) Gillas mycket!
På fredag åker jag då till Familjen som bor i Bristow, VA och jag längtar! Blir lite skillnad mot hur det är här (bättre mat bla hoppas jag!) Men jag har skaffat nya vänner i min klass bl.a. som jag hoppas jag kan träffa igen :)
Nej här är hur bra som helst! HÄr kommer lite bilder ;D

Mina tyska FLygpolare! Blev engleska hela flygresan. Första synen över NY! Det var hur häftigt som helst! Vi såg parken och Frihetsgudinnan!



Nina På flygplatsen när vi steg av. Och dålig bild på NY från bussen.


Jag, Cherie, Camilla från Danmark och Nina på Campus. Amanda och jag i klassrummet. Americanska flaggan!



Anna (Från Ukraina) Och Elena (Tyskland) ..... Vanessa och Daniella (båda från tyskland)

Lunch i solen på terassen. Ser ni sjön långt borta? Internationall sing along... Alla länder sjöng, var roligt! Kul att Sverige körde "I ett hur i skogen, liten tomte tittar ut, haren skuttar fram så fort, knackar på hans dörr..."!!!!




Elena och Camilla under en av rasterna ute pp trappan i den varma solen



SVERIGE!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh underbart att du e iväg & har det bra! Har du din dator med dig, elr hur har du gjort med internet?

2009-08-27 @ 08:33:00
Postat av: Lisbeth

åh va härliga bilder!!! :D

2009-08-27 @ 12:54:48
Postat av: Anonym

sjöng ni verkligen det där? Det är ju lite fel ;)



Den går ju "I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut. haren skuttar fram så fort.. knackar på hans port!" ;)

2009-08-28 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0