Antligen!

Sa var man i USA!! Har er sa varmt! Och valdigt roligt. Resen gick jette bra! Jag traffade Cherie, Theres ocgh Nina po flygplatsen i Kastrup, vi skolade med vin innan flyget gick och sen flog vi i 1,5 timmar till Frankfurt. Sen forsokte vi fa platser nara varandra po det planet, men det gick inte sa bra. Jag hamnade bredvid tva tyskar som med skulle oka som au pairer! Jag pratade engelska hela flygresen, som tog 8,25 timmar... Over england, greenland and canada! So cool to fly! Landade ca halv fem lokal tid, halv elva i Sverige, sen tog det 2 timmar till Skolan, framme 2 svensk tid, eftersom det tog tid on the airport. So sjukt tierd when we got here men vi skulle samlas och get some information och eat first! Jag modde inte alls bra! Sen kom jag till rummet, som jag delar med en tjej som kommer fran Brasilien! Henes namn vagar jag inte stava! Idag har vi gatt i skolan! Och jag har ringt mamma och pappa, kopte ett telefonkort, 25 dollar men shit vad manga menuter man fick pa det! Har aven ringt min familj. Fick avnen en valkomstpresent! Biljettetrna till NY turen po torsdag betalade dom, 300 kr, och en tur upp i en hog buggnad med en utsikt over hela NY!! Plus lite anndra saker! Tack sa mkt, dar sparade jag lite dollar :D Ikv var det internationallt Sing Along, alla lander skulle sjunga en barnvisa po sitt sprak! Hehe var jatte roligt! Sen fyllde nogra ar, so vi sjon for dem po engelska, sen alla po sitt srpok, samtidigt!! Haha Thats sounds not god! Och jag pratar engelska och den kanns redan battre! Har aven traffat Amanda och skafaft manga nya vanner! Kanns som att halften har ar tyskar eller nott! ;D Nej, nu ska va go och forsoka ta ut pengar till Cherie. Ha det bra alla! My dream come true ;D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du har det riktigt bra. Det var roligt o höra din röst i går, och höra hur det gått. Kram

2009-08-26 @ 06:57:44
Postat av: ninnie

Hej du !

Berätta vilken stad du är i. Då menar jag inte hela staten utan namnet på där du är. Nyfiken på hur det går. Kram

2009-08-26 @ 08:15:31
Postat av: Lina

Häääärligt :P Tänkt mkt på hur de gått för dig ,å de låter ju som de går skitbra :D

2009-08-26 @ 16:34:23
Postat av: Mamma

Hur många är ni på skolan denna vecka???

2009-08-26 @ 20:07:40
Postat av: Lisbeth

Låter som en underbar första dag, även om det tog lång tid o allt;) men du verkar trivas jättebra!:D saknar dig<3 pussokram<3

2009-08-27 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0