4 Augusti

IDAG allihopa! så har jag haft mitt körkort i ett helt år! Och det har gått bra! Förutom några nerbackade brevlådor så har jag kört hur bra som helst! (Och de där brevlådorna är en lång historia, med en massa blåljusblinkande brandbilar och ambulanser som kört fel inblandade!)

Idag har jag iallafall varit ledig! Så jag körde in till Ystad och träffade Victoria. Gud det var längesedan! Och vi gick runder först och kollade i affärer och jag på vad en adapter kostar. Sen fikade vi på Snuggles, varsin STOR kladdkaka med massa grädde... Örk vad mätta vi blev! Sen satt vi och pratade en massa där. Sen satte vi oss på en bänk och käkade smältande glass i solen och pratade ännu mer.
Sen körde vi och träffade Sandra på hennes rast. Jätte kul! Gud vad jag kommer sakna ER!!! <3

Efter många timmar i Ystad så körde jag hem och städade klart mitt rum... Eller, plockade undan nästan allt. Ska damsuga med! Imorgon kommer kanske Sandra, vi vill träffas vi med ju!

Och just det ja! Jag är nog klar med att ha fixat Alexandras blogg!



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0